“Η απόφαση του Υπουργείου Υποδομών να εγκρίνει τη μελέτη του Κτηματολογίου με την οποία η σιδηροδρομική γραμμή του προαστιακού Καλαμάτα – Μεσσήνη θα θαφτεί κάτω από το οδόστρωμα του αυτοκινητοδρόμου, είναι μείζον θέμα για το οποίο οφείλει άμεσα να αντιδράσει το ΠεΣυΠ στη σημερινή του συνεδρίαση. Δεν πρέπει να επιτρέψουμε να γίνει αυτό το «έγκλημα».” Αναφέρει η κατεπείγουσα πρόταση ένταξης θέματος προ ημερησίας διάταξης που κατέθεσαν οι Περιφερειακοί Σύμβουλοι Θανάσης Πετράκος και Δημοσθένης Δρούγκας.
Επίσης στην πρότασή τους αναφέρουν ότι:
«Το Υπουργείο Υποδομών όπως έχουμε επισημάνει και σε παλαιότερές μας παρεμβάσεις έγραψε «στα παλαιότερα των υποδημάτων του» τους όρους και τις προϋποθέσεις που έθεσε το ΠεΣυΠ για τη θετική γνωμοδότηση της Μ.Π.Ε. του έργου, αλλά η επιλογή του να θάψει τη σιδηροδρομική γραμμή αποτελεί μέγιστη πρόκληση.
Λύση υπάρχει και την έχουμε προτείνει από την περίοδο που συζητήσαμε τη Μ.Π.Ε. Να καταργηθούν τα πλευρικά διόδια εισόδου και εξόδου στην πόλη του αυτοκινητοδρόμου και ο νέος δρόμος Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη να ξεκινάει από τον κόμβο του Μορέα, ο οποίος είναι πριν τον κόμβο του Αεροδρομίου.