Συνάντηση Στ. Αναστασόπουλου με τη Δ/ντρια της ΕΥΔΕ για το έργο της αναβάθμισης της οδικής ασφάλειας στον άξονα Πύργος-Καλό Νερό

Ο Αντιπεριφερειάρχης Μεσσηνίας Στάθης Αναστασόπουλος είχε σήμερα, Παρασκευή 9 Ιουλίου, συνάντηση με τη Δ/ντρια της ΕΥΔΕ (Ειδική Υπηρεσία Δημοσίων Έργων) Πελοποννήσου, Δυτικής Ελλάδας & Ιονίου κ. Χάραρη και τους επιβλέποντες του έργου, που υλοποιεί το Υπ. Υποδομών και Μεταφορών για την αναβάθμιση της οδικής ασφάλειας στον άξονα Πύργος-Καλό Νερό.

Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε στον τόπο του έργου παρουσία των προέδρων Καλού Νερού, Αγαλιανής και Ελαίας Α. Σκλάβου, Ι. Παρασκευόπουλου, Ι. Γάλλου καθώς και υπηρεσιακών παραγόντων της Δ/νσης Τεχνικών Έργων ΠΕ Μεσσηνίας.

Όσον αφορά το έργο που υλοποιεί το υπουργείο στον άξονα Καλό Νερό – Πύργος, έχει μήκος παρέμβασης 54 χλμ., προϋπολογισμό 29,8 εκ. ευρώ και βελτιώνει με τις παρεμβάσεις του τα χαρακτηριστικά του υφιστάμενου τμήματος της εθνικής οδού, με στόχο την αύξηση του επιπέδου οδικής ασφάλειας. Ήδη έχουν υλοποιηθεί οι προκαταρκτικές εργασίες καθαρισμών και ενίσχυσης του φωτισμού σε ορισμένους κόμβους, στο τμήμα από κόμβο Καλού Νερού έως όρια Νομού, που αφορά το τμήμα της Μεσσηνίας που παρεμβαίνει το έργο, ενώ επίσης ξεκίνησαν και οι ασφαλτοστρώσεις στο εν λόγω τμήμα με αντιολισθηρή ασφαλτική στρώση κυκλοφορίας.

Η συζήτηση που ακολούθησε στην ως άνω συνάντηση ήταν αναλυτική για την μέχρι τώρα πορεία αλλά και την δρομολογημένη εξέλιξη του έργου. Από τον Αντιπεριφερειάρχη κατατέθηκε αίτημα για την αύξηση του επιπέδου ηλεκτροφωτισμού σε όλες τις διασταυρώσεις, όπου παρατηρείται αυξημένη κυκλοφορία. Παράλληλα ζητήθηκε να γίνει προσαρμογή με ασφαλτοστρώσεις σε όλες τις κάθετες οδούς του εθνικού άξονα αλλά και στον κόμβο του Καλού Νερού προς Καλαμάτα και Κυπαρισσία. Ειδικότερα για το σημείο αυτό ζητήθηκε από τον Αντιπεριφερειάρχη να υλοποιηθεί με ασφαλτική στρώση και το τμήμα Καλό Νερό – Κυπαρισσία. Επιπλέον για τον κόμβο του Καλού Νερού ζητήθηκε να γίνει ανασχεδιασμός του ηλεκτροφωτισμού του και να υπάρχει ενιαία αντιμετώπιση, διότι απαιτείται αντικατάσταση κυρίως των τσιμεντοϊστών, λόγω παλαιότητας.