«Επιδόθηκε ανερυθρίαστα και σε επιλεκτική λογοκλοπή εξαγγέλοντας μέτρα που ήδη υλοποιούνται προκειμένου να οικειοποιηθεί».
“Η χθεσινή παράσταση της ΝΔ με θέμα «Πρόγραμμα για την Παιδεία» είχε νεοφιλελεύθερο σενάριο με ακροδεξιό λόγο. Ταυτόχρονα, η ΝΔ επιδόθηκε ανερυθρίαστα και σε επιλεκτική λογοκλοπή εξαγγέλοντας μέτρα που ήδη υλοποιούνται προκειμένου να οικειοποιηθεί μέρος της κοινωνικής αποδοχής που αυτά ήδη έχουν. Ήταν, δηλαδή, μια παράσταση που κανονικά θα έπρεπε να είχε τίτλο «Απ’ όλα έχει ο μπαξές».” Eπισημαίνει σε ανακοίνωσή του το υπουργείο Παιδείας, σχολιάζοντας την χθεσινή παρουσίαση του προγράμματος για την Παιδεία της Νέας Δημοκρατίας.
Ακολουθεί η πλήρης ανακοίνωση:
Η χθεσινή παράσταση της ΝΔ με θέμα «Πρόγραμμα για την Παιδεία» είχε νεοφιλελεύθερο σενάριο με ακροδεξιό λόγο. Ταυτόχρονα, η ΝΔ επιδόθηκε ανερυθρίαστα και σε επιλεκτική λογοκλοπή εξαγγέλοντας μέτρα που ήδη υλοποιούνται προκειμένου να οικειοποιηθεί μέρος της κοινωνικής αποδοχής που αυτά ήδη έχουν. Ήταν, δηλαδή, μια παράσταση που κανονικά θα έπρεπε να είχε τίτλο «Απ’ όλα έχει ο μπαξές».
Επί της ουσίας, ο κ. Μητσοτάκης και η κ. Κεραμέως δεν έκρυψαν τις προθέσεις τους:
- Για να Νηπιαγωγεία και τα Δημοτικά, η τύχη που τους επιφυλάσσουν είναι να βρουν χορηγούς, άρα να μην αναμένουν την κρατική επιχορήγηση που είναι απαραίτητη για τη λειτουργία τους.
- Για τους μαθητές του Γυμνασίου και του Λυκείου εξετάσεις- εξετάσεις- εξετάσεις και για τους καθηγητές σύνδεση της αξιολόγησης με τη μισθοδοσία.
- Ειδικότερα για το Λύκειο και την πρόσβαση στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, δηλώνουν θιασώτες των πανελληνίων εξετάσεων και μέσα από διάφορα μέτρα προωθούν την μείωση του αριθμού εισακτέων.
- Η παρουσίαση είχε και μεγάλη δόση περί ανομίας, ώστε ο κύκλος χορηγίες για τη λειτουργία της δημόσιας εκπαίδευσης -εξαντλητικές εξετάσεις- μείωση αριθμού εισακτέων να συμπληρωθεί με την τόσο επιθυμητή για τη Νέα Δημοκρατία αστυνομοκρατία στα Πανεπιστήμια.
- Τέλος, για μια ακόμη φορά, η ΝΔ εμπλούτισε την αφήγηση περί ανομίας με την γνωστή εμμονή της στα αγοραία ιδιωτικά πανεπιστήμια συνδυάζοντας τον σχολάρχη με τον χωροφύλακα.
Επειδή η ελληνική κοινωνία σε αυτό το έργο υπήρξε και στο παρελθόν θεατής, όχι σε όλες του τις πράξεις, αυτή τη φορά κανείς δεν έχει το ελαφρυντικό αφενός να πει ότι δεν γνώριζε και αφετέρου να ισχυριστεί ότι όλοι είμαστε ίδιοι.