Υπό διευρυμένη σύνθεση, με την εκπροσώπηση φορέων όπως οι Σύλλογοι Ξενοδόχων, Ξενοδοχοϋπαλλήλων και Καταστημάτων Υγειονομικού Ενδιαφέροντος, συνεδρίασε σήμερα, Τετάρτη 29 Απριλίου, η Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής του Δήμου Καλαμάτας.
Προτάσεις παρεμβάσεων για τη βελτίωση της εικόνας και λειτουργικότητας της πόλης
Κατά την έναρξη της συνεδρίασης, ο Δήμαρχος απευθύνθηκε προς την Πρόεδρο Παναγιώτα Ντίντα και τα μέλη της Επιτροπής, ζητώντας τους να προτείνουν παρεμβάσεις, ώστε αυτές να συμπεριληφθούν στο Τεχνικό Πρόγραμμα του Δήμου Καλαμάτας, με σκοπό τη βελτίωση της εικόνας και της λειτουργικότητας της Καλαμάτας και της περιοχής της, ως τουριστικού προορισμού.
Επίσης, ο Δήμαρχος αναφέρθηκε στη συνεισφορά εθελοντών και εκπροσώπων φορέων με ιδέες και προτάσεις, όπως η Περιβαλλοντική Ομάδα του 1ου Γυμνασίου και η εργασία της για τον εναλλακτικό τουρισμό (θα ζητηθεί εξειδίκευση, με προτάσεις για 3 ή 4 θεματικά αντικείμενα όπου η Καλαμάτα έχει συγκριτικό πλεονέκτημα), καθώς και η συγκέντρωση όλων των διπλωματικών εργασιών και των διδακτορικών διατριβών με θέμα την Καλαμάτα, μέσω της πρωτοβουλίας «Φαντάσου την πόλη σου».
Αναφέρθηκε, ακόμη, σε θέματα ευταξίας του δημόσιου χώρου και σεβασμού των μνημείων, όπως στην πλατεία 23ης Μαρτίου, αλλά και στο σχολικό τουρισμό. Από τις συζητήσεις που είχε με τα παιδιά άλλων περιοχών που επισκέπτονται το Δημαρχείο και τα υποδέχεται ο ίδιος, ο Δήμαρχος τόνισε ότι δεν υπάρχει κανένα παράπονο σχετικά με τους επαγγελματίες, κάτι που είναι προς τιμήν τους και εγγράφεται στα σημαντικά πλεονεκτήματα της Καλαμάτας.
Ο Π. Νίκας αναφέρθηκε και στην αντιμετώπιση ζητημάτων καθημερινότητας, όπως τα WC στην πόλη. Ο Δήμος θα λειτουργήσει τον πρώτο δημόσιο χώρο υγιεινής στην πλατεία Μαυρομιχάλη και θα κατασκευάσει και άλλους στην Καλαμάτα, στο πρότυπο αυτών του αυτοκινητοδρόμου.
Τέλος, ο Δήμαρχος αναφέρθηκε στην επιτυχή προσπάθεια προβολής της Καλαμάτας στη Θεσσαλονίκη, στα τέλη Μαρτίου, επισημαίνοντας ότι «αυτή η πολιτική πρέπει να συνεχισθεί» και σε άλλες περιοχές, όπως τα Ιωάννινα, πόλεις της Θεσσαλίας και η Αθήνα.
Κλειδί με το έμβλημα της πόλης
Κι επειδή οι λεπτομέρειες κάνουν τη διαφορά, στο πλαίσιο της συζήτησης, η Πρόεδρος της Επιτροπής ενημέρωσε το Δήμαρχο ότι ένας επαγγελματίας βγάζει κλειδιά τα οποία φέρουν το λογότυπο του Δήμου Καλαμάτας, βοηθώντας στην εμπέδωση του city brand Καλαμάτα!
Τι συζήτησε η επιτροπή
Τη συνεδρίαση της Επιτροπής απασχόλησαν τα εξής θέματα:
1) Προετοιμασία εν όψει θερινής περιόδου. Ο Δήμος Καλαμάτας θα λειτουργήσει τρία Γραφεία Τουριστικής Υποστήριξης, για παροχή εντύπου υλικού και πληροφοριών στους επισκέπτες. Μάλιστα, το Γραφείο της Παραλίας αναβαθμίζεται αισθητικά αυτήν την περίοδο.
To ωράριο λειτουργίας των Γραφείων Τουριστικής Υποστήριξης του Δήμου Καλαμάτας, το οποίο ισχύει από σήμερα, Τετάρτη 29 Απριλίου 2015, έχει ως εξής:
ΩΡΑΡΙΟ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΑΓΙΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ
ΔΕΥΤΕΡΑ | ΤΡΙΤΗ | ΤΕΤΑΡΤΗ | ΠΕΜΠΤΗ | ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ | ΣΑΒΒΑΤΟ | ΚΥΡΙΑΚΗ |
09.00-14.00 | 09.00-14.00 | 09.00-14.00 | 09.00-14.00 | 09.00-14.00 | 09.00-14.00 | 09.00-14.00 |
18.00-21.00 | 18.00-21.00 | 18.00-21.00 | 18.00-21.00 | 18.00-21.00 |
ΩΡΑΡΙΟ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΠΑΡΑΛΙΑΣ
ΔΕΥΤΕΡΑ | ΤΡΙΤΗ | ΤΕΤΑΡΤΗ | ΠΕΜΠΤΗ | ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ | ΣΑΒΒΑΤΟ | ΚΥΡΙΑΚΗ |
11.00-13.00 | 11.00-13.00 | |||||
18.00-22.00 | 18.00-22.00 | 18.00-22.00 | 18.00-22.00 | 18.00-22.00 | 18.00-22.00 | 18.00-22.00 |
Το γραφείο τουριστικής υποστήριξης του αεροδρόμιου θα λειτουργεί τις ημέρες και ώρες αφίξεων των πτήσεων.
- Εκπόνηση μελέτης citybranding για την Καλαμάτα. Συζητήθηκε η εκπόνηση μελέτης που θα αναδεικνύει την ταυτότητα και θα δίδει το στίγμα της Καλαμάτας, με στόχο να βελτιώσει την ελκυστικότητα και την ανταγωνιστικότητα της πόλης και της περιοχής της ως τουριστικού προορισμού.
- Έγινε αξιολόγηση της προσπάθειας προβολής του Δήμου Καλαμάτας στη Θεσσαλονίκη κατά την περίοδο 27 – 29 Μαρτίου 2015 και προγραμματισμός αντίστοιχων δράσεων σε Αττική και Ιωάννινα, σε πρώτη φάση.